ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΠΟΥ ΔΙΕΠΟΥΝ ΤΗΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
Αντλώντας από τις σύγχρονες παραδοχές στον χώρο της Παιδαγωγικής, αλλά και από το νομικό πλαίσιο που οριοθετεί το πεδίο:
❀ Σεβόμαστε και υπηρετούμε το αυτονόητο το δικαίωμα κάθε παιδιού να συμμετέχει απρόσκοπτα στη σχολική διαδικασία, ανεξάρτητα από τα πιθανά προβλήματα που αντιμετωπίζει.
Επιδιώκουμε:
❀ την ολόπλευρη και αρμονική ανάπτυξη της προσωπικότητας των μαθητών/τριών μας,
❀ την βελτίωση και αξιοποίηση των ικανοτήτων και δεξιοτήτων τους, ώστε να καταστεί δυνατή η ένταξη ή η επανένταξή τους στο γενικό σχολείο, όπου και όταν αυτό είναι δυνατόν,
❀ την αντίστοιχη προς τις δυνατότητές τους ένταξη στο εκπαιδευτικό σύστημα και στην κοινωνική ζωή
❀ την αλληλοαποδοχή, την αρμονική συμβίωσή τους με το κοινωνικό σύνολο και την ισότιμη κοινωνική τους εξέλιξη
❀ την στήριξη στις οικογένειες των παιδιών μας στο πλαίσιο των σκοπών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης και έτσι όπως ορίζεται στον νόμο 3699/2008 «Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση ατόμων με αναπηρία ή με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες (ΕΕΑ)».